Kedai Online Cik Mira
Cik Mira
Now
Assalam sis. Nama saya...
Cik Mira
Cik Mira
Okay, apa yang Mira nak share ni nama dia Scrub Habbatus Sauda & Garam Bukit.
Untuk masalah kulit kering ni, memang Mira rekomenkan sangat-sangat. Bab nak melembabkan tu, memang sangat berkesan juga sis.

Sebab dah terbukti berkesan pada pengguna2 kami sebelum ni.
Sis cuba tengok salah satu testimoni bawah ni. Dia kata rasa berangin je pipi & kulit jadi moist.
Jadi insyaAllah sis pun boleh dapat hasil yang sama, kita bagi lembabkan kulit sis cara semulajadi ye?

Bagi nampak lembut flawless jee. hehe.

Tapi yang buat Mira sendiri pun suka Scrub ni sebab dia ada 20 ramuan asli. Khasiat dia memang sangat3 banyak.

Tak terhad pada masalah kulit kering je sis.
X
Maklumat Diri
Status
Terima kasih sis semua atas support selama ni. TQ TQ TQ!