Kedai Online Cik Mira
Cik Mira
Now
Assalam sis. Nama saya...
Cik Mira
Cik Mira
Okay, apa yang Mira nak share ni nama dia Scrub Habbatus Sauda & Garam Bukit.
Untuk masalah sis, Mira berani jamin Scrub ni insyaAllah boleh kembalikan kulit sis jadi nampak segar, sihat, cerah dan berseri-seri.

Sebab dah terbukti berkesan pada pengguna2 kami sebelum ni.
Sis cuba tengok salah satu testimoni bawah ni. Sampai orang tanya berseri-seri sangat nak dapat menantu ke. hehe
Jadi insyaAllah sis pun boleh dapat hasil yang sama, kita bagi sis jadi flawless, okay? hehe.

Tapi yang buat Mira sendiri pun suka Scrub ni sebab dia ada 20 ramuan asli. Khasiat dia memang sangat3 banyak.

Tak terhad pada segar dan cerahkan kulit je sis.
X
Maklumat Diri
Status
Terima kasih sis semua atas support selama ni. TQ TQ TQ!