Kedai Online Cik Mira
Cik Mira
Now
Assalam sis. Nama saya...
Cik Mira
Cik Mira
Okay, apa yang Mira nak share ni nama dia Scrub Habbatus Sauda & Garam Bukit.
Untuk masalah sis, Mira berani jamin insyaAllah Scrub ni boleh pudarkan dan hilangkan parut sis.

Sebab dah terbukti berkesan pada pengguna2 kami sebelum ni tau sis.
Sis cuba tengok salah satu testimoni bawah ni. Beza kan lepas guna Scrub ni?
Jadi insyaAllah sis pun boleh dapat hasil yang sama, kita kasi lenyapkan semua parut gelap bekas jerawat sis.

Bagi sis flawless, okay? hehe.

Tapi yang buat Mira sendiri pun suka Scrub ni sebab dia ada 20 ramuan asli. Khasiat dia memang sangat3 banyak.

Tak terhad pada parut jerawat je sis.
X
Maklumat Diri
Status
Terima kasih sis semua atas support selama ni. TQ TQ TQ!